Black and white partyyy

JAG HAR VÄRLDENS UNDERBARASTE VÄNNER!! Hur bra blev inte min kväll?!?? Jag är sååå nöjd och glad, till och med när jag mår skit på grund av huvudvärken idag. Lycklig just nu! Carro kom hit några timmar innan och hjälpte mig att fixa i ordning allt som tog lite mer tid än vad jag trodde men vi hann med allt till sista sekund. Mina nära och kära började droppa in och kvällen blev bara bättre och bättre. Är även super mega nöjd med presenterna jag fick! Måste även tilläga att jag gick runt på puls med en krona på huvudet där det stod Drama Queen. Haha skit snyggt.. Fick mycket uppmärksamhet i alla fall. Min födelsedag var bra och födelsedagsfirandet blev ännu bättre!! Och lilla Anna är äntligen 18 år, wohoo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback