Äntligen fredag, som vanligt

Äntligen fredag!! Känns som jag skriver så varje fredag nu. Haha längtar till helgerna under veckorna för det är då jag slutar tänka på allt jag måste ta igen och måste göra veckan som kommer därpå. Men nu ska jag inte ta upp det och va bitter utan som jag skrev, ÄNTLIGEN FREDAG!! Ikväll ska jag bara vara hemma för en gång skull, städa mitt rum som är fullt med dammtussar överallt känns det som. Ooopps.. Blir även en runda till affären för att köpa till sig lite gott för lördagkvällen. Är så taggad!! Har pratat om den här utgången så lääänge att jag själv har tröttnat på att prata om det (haha eller?) men mina vänner, speciellet Carro, är dessutom extremt taggad inför det så då blir man ju bara mer taggad. Haha, logik va? Hoppas verkligen på en lyckad utgång! Men nu ska jag snart tralla vidare till mammas jobb, är fortfarande i skolan.. Men vi hörs
 
                       
Skum känsla att säga när någon frågar hur gammal jag är, still 17 hallåååå??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback