#shitvapin

Är inte alls förvånad att jag gör något pinsamt men att JAG RAMLAR I SKOLANS TRAPPA är för pinsamt!! Haha, orkar inte med mig själv. Skolan är i 3 våningar men är öppen så man ser ända upp (svårt att förklara) men ma friends som satt högst upp såg när jag ramla på första våningen, kan ni då förstå alla andra som såg mig när jag ligger där halvt snett i trappan och ba chillar. Tur var nog att jag inte var ensam, hade Maria med mig! Så reste mig upp och börja asgarva, kände mest "japp, ingen överraskning att jag skulle ramla i trapphelvetet efter dessa 2 år". Har väntat på den här stunden länge.. Dock har jag ont i underarmen och ryggen fortfarande och det hände igår. Haha kanske inte så konstigt när jag ramla på trappan som är gjord av marmor liksom. Haha, tänk om jag hade slagit i huvudet och tänderna utslagna. Glad att det inte hände!
 
Vid ingången till skolan och första trappan, där ramla pinsamma jag.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback