Måndags mys med stjärnfall

Har för första gången i mitt liv fått se stjärnfall. Och inte bara ett, utan 3 stycken på samma kväll. Vad nere vid en badhytt och myste med mina gamlingar till vänner. Blåste lite för mycket men annars var det hur mysigt som helst! Dock så tappade jag rösten helt när jag skulle ta bussen ut, så det var tur att Alicia var med annars skulle jag ha fått panik. Men fick senare tillbaka min 85 år gammal tant som har rökt sen barnsbens rösten. Kom nu på att jag inte ens har berättat om min röst ni kanske inte fattar vad jag skriver om nu, haha sorry. Mina halsmandlar började svullna upp förra veckan och på fredag kvällen så spräcktes min röst. Kort och enkelt beskrivit. Kanske inte har försökt det bästa med att vila rösten och dricka mycket vatten men ska väl förbättra mig vid den fronten nu. Hoppas i alla fall att få tillbaka rösten innan skolan börjar i alla fall! Men anyway så var gårkvällen en riktigt mysig kväll vid vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback