Jag går sista året i gymnasiet!!!

Skolan har börjat och jag går sista året på gymnasiet nu! Gaaahhaaa!! Får en klump i halsen när folk börjar snacka om studentkryssing, flaket, balen och att det är mindre om ett år liksom. Haha känns så konstigt!! Börjar ju typ bli vuxen hallååå?? Mitt sista sommarlov har i alla fall varit bra, sista veckorna gjorde mitt sommarlov definitivt perfekt. Dock var vissa stunder ett helvete men försöker fokusera på det positiva än det negativa! Ska försöka göra det här skolåret så mycket bättre än vad det va i 2:an. Vill aldrig uppleva höstterminen i 2:an, vill aldrig mer må så dåligt och jag tänker aldrig mer låta mig själv sjunka så djupt! Jag tänker göra mitt bästa, inte bara i skolan utan i livet. 

Happy girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback