Försov mig

Hela dagen igår låg jag och sov i soffan hos mina bröder. Skulle ha hjälpt till med flyttningen men stabila jag var inte så pigg en dag efter gårkvällen. Så mycket som jag sov igår på dagen så trodde jag attt jag var utvilad men lyckades försova mig imorse ändå. 10 minuter innan jag börjar jobbet kommer mamma in och frågar vad jag gör hemma. Haha, bra fråga. Fick i alla fall skjuts till jobbet och hela dagen har varit så seg. Inte så värst bra att somna klockan 6 på morgonen både på fredagen och lördagen. Dags att vända tillbaka allt igen känner jag! Men det är trots allt sista jobbveckan. 4 dagar kvar, sen har jag helg och en veckas ledighet. Then the last year in school start! 
 
 
oldie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback