Bästa på länge

Vilken helg! Det här sommarlovet har faktiskt varit den bästa på länge. Dem senaste åren har jag alltid känt att jag inte har gjort det jag vill göra. Och det är inte så att alla andra sommarlov har varit skit utan vissa stunder var det toppen. Men i år så känner jag bara; "Fyfan vilket bra sommarlov jag har fått till". Haha låter säkert skit konstigt men blir så glad när jag tänker på att det här är sista sommarlovet. Spontana roadtrips, rest utomlands med mamma, åkt upp till sthlms skärgård, varit på one direction konsert och spontana fester och nya människor med mera. Men självklart har man ju dagar som suger och livet är piss men det ska fan inte förstöra mitt lov. 2 veckor kvar sen börjar jag lilla plutten 3:an. Jag ska ta studenten nästa år!! Bubblar med olika känslor inombords. 
 
 
Bild från igår. Spontant gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback