Träning på morgonen

God morgon! Börjar min fredag på gymmet med Carro. Är ledig idag med på grund av att eleverna har studiedag idag också. Känns så bra att börja dagen med träning ibland. Känner mig så starkare under resten av dagen. Nu är jag hemma och fått i mig lite lunch. Körde mest ben idag och känner redan av träningsvärken från igår + från idag som kommer sakt men säkert. Men tycker det är så grymt skönt med träningsvärk ibland, då känner man har man har tränat bra! Lite motivations bilder gör träningen lättare, sån pepp. Puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexander Öqvist

Underbart att träna på morgonen :)

Svar: Bra start på dagen! :)
Anna Adolfsson

2014-04-04 @ 13:52:37
URL: http://www.noregrets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback