On my way to the gym

Hej! Mamma och jag fick med hos hur mycket påsar som helst igår, kändes det som det i alla fall. Har traskat omrking från butik till butik. Så igår var jag såå trött!! Har köpt 2 par nya skor, en ny skinnjacka, dock är jag inte säker på om jag ska behålla den. Fick även med mig hem lite nytt smink och 2 presenter till brorsan. Idag har jag i alla fall varit på praktiken och nu snart ska jag ta cykeln till gymmet och försöka träna lite. Hoppas på att det inte är så mycket folk. Haha, helst kan det gärna va tomt. Har inte tränat på flera dagar nu. Känner hur kroppen börjar ställa om sig till latheten igen, inte okej! Så nu blir det träning för min del en solig torsdag som denna. Let's goooo 
 
 

Kommentarer
Postat av: pineapple resort

Så blir det för mig med. När jag inte tränar på några dagar så blir jag jätte slö och orkar ingenting typ xD

Svar: Haha ja, det är ju sant! Man får peppa varandra. :)
Anna Adolfsson

2014-04-24 @ 16:38:33
URL: http://www.pineapple-resort.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback