Inspiration till att träna en måndag

Det är nog inte bara jag som inte tycker om att träna en måndag. Man är slut efter skoldagen/jobbet och det har varit en lång dag så man tänker: "Kan träna imorgon istället, är så trött nu". Sån är jag i alla fall! Och idag är det en lång dag på jobbet och skulle vilja lägga mig i sängen och sova när jag kommer hem. Hur underbart låter i det? Men ska träna idag i alla fall, hoppas också på att Carro slutar tidigt så vi kan köra ett pass tillsammans. För det första blir det så mycket roligare med träningen då och för det andra kan man bolla med idéer tillsammans om träningen. Tänkte i alla fall lägga ut lite inspirtaion bilder från weheartit. Blir bara mer taggad på att gymma då! 
 
 
Let's go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback