IKEA en solig onsdag

Igår så träffade jag min kära vän Lisa på kvällen för ett bio besök. Vi såg need for speed, ni vet spelet som har funnits hur länge som helst (känns det som i alla fall). Hon och jag är nördar när det kommer till det spelet. Anyway, filmen var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Kom hem till mig vid 12 tiden på kvällen och vi somnade hyfsat tidigt. Så idag vaknade vi båda pigga och glada. På dagen idag så har jag varit i Linköping och trosat omkring på IKEA med mamma. Hittade lite små saker och äntligen har jag köpt mig en papperskorg till mitt badrum, heja mig! Fick även hem ett par nya träningskor från XXL. Grymt sköna och snygga. Är hemma nu och är helt slut, blir en lugn onsdags kväll för mig. Puss 
 
 
Nya kuddar, tulpaner, muggar med mera fick vi med oss hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback